Bruna muffins

Har i ett tidigare inlägg bakat en brun kaka, även kallad kärleksmums. Nu när jag äntligen var ledig och inte hade något speciellt för mig så tänkte jag baka. Ville egentligen göra något helt nytt, men så blev det inte. Var lite för lat för att fara på affärn och handla, så jag gjorde dessa. Har inte smakat på dom än, men jag vet ju att långpannekakan är jättegod, så då kan det ju inte vara någon skillnad på dom här. Eller? Smetarna var då goda! Men ett litet tips till er som kanske har tänkt pröva göra dom här någon gång. Fyll dom till hälften bara, inte mer. Jag brukar som alltid fylla till 3/4, men när jag tog ut dom så hade jag världens topp på dom. Tyvärr tog jag inget kort då, så ni fick se. Men jag skar bort toppen på alla muffins innan jag satte på glasyren. Därför så ser dom helt normala ut.







Jag har nya formar också, söta va!? Det är cupcakes på dom om inte det syns. Har köpt dom på Lagerhaus, i Luleå tror jag det var. Men jag minns inte riktigt. Men dom finns väl på alla Lagerhaus. Annars så har dom ju dom här också, fast jag har dom i guld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0